sobota, 20 grudnia 2014

1. Mietek Szcześniak

Witajcie!,
pozazdrościłam blogów autografowych wszystkim ich właścicielom, dlatego postanowiłam założyć własne miejsce, w którym będę mogła chwalić się własnymi zdobyczami :)
          Odkąd zbieram autografy? Hmm, trudne pytanie. Pierwszy podpis zdobyłam chyba jeszcze w podstawówce, a więc ok. 15 lat temu. Był to autograf Mietka Szcześniaka, prezentowany przy okazji tej notki. Moja kolekcja nie jest zbyt liczna, ponieważ większość z grafów zdobywałam osobiście. Kilka razy wysłałam listownie prośbę o autograf, jednak nie jest to taka satysfakcja jak przy kontakcie osobistym (jednak patrząc na zdobycze innych Blogerów chyba w najbliższym czasie wyślę kilka listów :) ).
          W moich łowach mam jedną zasadę: nie zaczepiam sławnych osób w ich prywatnych sytuacjach. Czasami niestety tracę przez tę zasadę możliwość zdobycia nowego okazu do kolekcji - np. tydzień temu w kościele widziałam Tomasza Kuszczaka z rodziną. Było trudno, ale powstrzymałam się przed podejściem.
          Cóż, miała to być krótka notka wstępu, wyszła nieco za długa. Ale już biegnę do prezentacji pierwszego autografu z mojej kolekcji.

1. Mietek Szcześniak - piosenkarz, kompozytor i autor tekstów.
          źródło: https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=
          tbn:ANd9GcS9NcSJ-67wt_yKT3CBNNHNZY1UT
          r-Ca60tzalxsQVzxluzxr62oQ


źródło: zbiory własne

Jak już wspominałam, to pierwszy zdobyty przeze mnie autograf. Mietek Szcześniak miał otwarty koncert w moim mieście. Miałam wtedy z 10 lat i nie miałam pojęcia po co ci wszyscy ludzie stoją tam po jego podpis. Ale stałam razem z nimi. I od tego wszystko się zaczęło...


Z pozdrowieniami,
Dosia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz