poniedziałek, 22 grudnia 2014

2. Kamil Stoch

          W drugiej notce prezentuję autografy człowieka, którego nie trzeba chyba nikomu przedstawiać. Ale, żeby nie było, bo może nie wszyscy znają dwukrotnego mistrza olimpijskiego, mistrza świata w skokach narciarskich, obecnego lidera reprezentacji Polski Kamila Stocha. Nie są to autografy zdobyte jako drugie w kolejności chronologicznej, ale jedne z najcenniejszych w mojej kolekcji. Skoki narciarskie są ważną częścią mojego życia (nawet moja praca magisterska dotyczyła Adama Małysza, Kamila Stocha i Piotra Żyły), a podpisy zawodników mają dla mnie szczególną wartość.
          Kamila Stocha miałam przyjemność widzieć dwa razy. Pierwszy raz miał miejsce w 2013 roku, podczas Pikniku Olimpijskiego organizowanego w Warszawie. Kamil Stoch promował tam skoki narciarskie wraz z Maćkiem Kotem, Dawidem Kubackim, Piotrem Żyłą, Krzysztofem Miętusem oraz Łukaszem Kruczkiem. Nie pamiętam jak inni zawodnicy, ale Kamil miał przygotowana kartki ze swoim zdjęciem i autografem. Niestety dla mnie gotowej kartki zabrakło, ale za to Stoch podpisał się w moim notesie.

źródło: własne
         Po raz kolejny miałam okazję spotkać Kamila Stocha w czerwcu 2014 roku w warszawskich Złotych Tarasach. Zjawił się tam z Janem Ziobrą i Dawidem Kubackim. Mimo naprawdę ogromnego tłumu udało mi się dopchać po autografy. Jedną kartkę dostałam od Kamila, drugą od Jego żony, która okazała się być bardzo sympatyczna.

źródło: własne

źródło: własne
Mam nadzieję, że po zawodach PŚ w Wiśle będę mogła dodać zdjęcie kolejnego autografu od Kamila Stocha...

Pozdrawiam,
Dosia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz