piątek, 22 stycznia 2016

76. Thomas Morgenstern

Jestem po spotkaniu z Thomasem Morgensternem. Kilka dni temu jedna z blogerek, które obserwuję, dodała post z opisem autobiografii Morgiego i jego spotkania autorskiego, które odbędzie się niebawem w Zakopanem. Bardzo żałowałam, że nie uda mi się tam być, bo autograf Thomasa należy do moich wymarzonych i chciałam zdobyć go osobiście, bo wysłanie listu to jednak nie to samo. Aż tu nagle przez przypadek zauważyłam w Internecie, że Warszawa wcale nie jest gorsza i Morgi odwiedzi także tutejszy Empik. I dzisiaj odwiedził :) Spóźnił się prawie pół godziny, ale najważniejsze, że dotarł. Kolejka jak za komuny, człowiek na człowieku, ale udało się - mam autograf. Jeden na książce, jeden na kartce. Jestem mega dumna :)

źródło: własne

źródło: własne

źródło: własne

źródło: własne

źródło: własne
Pozdrawiam,
Dosia



4 komentarze:

  1. Super, gratuluje :) mnie czekanie w kolejce czeka jutro :D
    zapraszam na nowy post ;)
    http://skokinarciarskie98.blogspot.com/2016/01/19-thomas-diethart.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam,dodałem Cię do listy blogów licze na to samo http://autografymacderer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń