czwartek, 7 maja 2015

15. Piotr Żyła

Autografów skoczków ciąg dalszy. Dzisiaj złotousty Piotr Żyła. Miałam okazję spotkać go w 2013 roku, podczas Pikniku Olimpijskiego w Warszawie. Niestety, chętnych na autograf było tak wielu, że Piotr podpisywał się bez dedykacji.

źródło: własne

źródło: własne

Mam jeszcze pytanie do kolekcjonerów, którzy wysyłają prośby o autograf do gwiazd z zagranicy. Postanowiłam napisać list do papieża Franciszka oraz do Josha Hutchersona. Jednak zastanawiam się, jak to zrobić ze znaczkami zwrotnymi. Czy powinnam załączyć jakieś drobniaki w ich walucie, czy w Polsce mogę kupić znaczek, który będzie ważny w Ameryce? Jak to się robi? Pomóżcie :)

Ściskam słonecznie,
Dosia

2 komentarze:

  1. Gratuluję ;)
    Zapraszam : autografy-patrycji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. do Papieża chyba niekoniecznie :)
    ja mam list od Jana Pawła II (w zasadzie to można powiedzieć, że i autograf) :)) na komunie nasza katechetka pisała coś.. i dostaliśmy odpowiedź - każdy uczeń osobno :)

    OdpowiedzUsuń